Burun Küçültme ve Ucu Kaldırma Egzersiz Hareketleri Yöntemleri

Kimi insanların, yüzlerinin önemli bir bölümünü kapsamakta olan, burunları ile araları pek iyi değildir. Bu da hayatta onları bazı şeylerden mahrum bırakmak zorunda hissettirir.

Toplum içine girerken acaba burnum hakkında kötü bir şey düşünürler mi? Çirkin gözüküyor muyum? Gibi sorulara yöneltir. Fotoğraflarda çıkmak istemezler, burunları hakkında konuşmaktan pek hoşlanmazlar gibi olayları olur. Ama artık bu soruna evde kendimizin yapabilecek olduğu kolay, pratik bir burun kaldırma egzersizleri  ile çare bulabileceğiz.

Bu hareketleri yürürken, yatarken, çalışırken, temizlik yaparken vs. kolaylıkla yapabilmekle birlikte sağlık açısından da hiçbir zararı bulunmamaktadır.

Kimi insanlar burun görüntüsü karşısında estetik ameliyat olma gibi fikirler yürütürler. Ancak bu operasyonun nasıl geçeceğinden veya operasyon sonrası yeni halinden memnun kalmamak gibi kuşkuları vardır. İşte size doğal yöntemlerle elle yapılan burun kaldırma hareketleri.

Burun Kaldırma Dikleştirme Hareketleri:

  1. Hareket: Öncelikli olarak sol elimizin işaret parmağı yardımıyla burun ucuna aşağıdan kaldırıyoruz ve sağ elimizi de burnumuzun iki yanından bastırmakla birlikte aşağı yukarı hareket ettiriyoruz.

burun zayıflatma burun Burun Ucu Kaldırma ve Küçültme Egzersizleri burun ucu kald  ranburun kaldıran hareketler burun Burun Ucu Kaldırma ve Küçültme Egzersizleri burun ucu kald  rma

  1. Hareket: İkinci olarak yapmamız gereken yöntemler ise işaret parmağımız ile burun ucu aşağı doğru bastırmakla birlikte burna baskıyı bozmadan yukarı doğru yüzümüzü çekmeye çalışmak olacaktır.

burun kaldıran hareketler burun Burun Ucu Kaldırma ve Küçültme Egzersizleri burun ucu inceltme hareketleri

Bu hareketleri düzenli olarak uyguladığımız sürece burun ucu aşağı doğru sarkma oranı biraz daha düşecek. Burunda oluşan o çirkin görünüşünden yavaş şekilde kurtulmuş olmakla birlikte yüzünüzün en önemli kısmını kapsayan burnunuz için artık içinizde şüpheler kalmayacak.

Burun Küçültme Egzersiz Yöntemleri:

Bu eritme egzersizleri sayesinde büyük olduğunu düşünmekte bulunduğunuz burnunuzu doğal yollar ile hiçbir tedavi uygulamadan kendi kendimize çok kolay ve pratik bir şekilde uygulayacak olduğumuz hareketler yardımı ile burun küçültme yöntemlerini göstermiş olacağız. Bildiğimiz üzere burun yüzümüz üzerinde çok önemli bir yere sahiptir. Yüzün güzel gözükmesini sağlayan unsurlardan birisi olan burnunuzun eğer büyük olduğunu düşünüyorsanız sizlere estetik ameliyat olmadan sadece birkaç masaj hareketi ile burun nasıl küçülür ile ilgili bilgi vermiş olacağız. Çoğu insan ameliyatlardan korkar veya içinde çekinceleri olur. Ameliyattan sonra acaba daha mı kötü bir şekle sahip olacak, ameliyat esnasında bana bir şey olur mu, acaba çok ağrır mı vb. sorularla karşı karşıyadırlar. İşte size ameliyat olmaksızın sadece masaj hareketleri yardımı ile kendimizin kolay bir şekilde uygulayabileceği yöntemler arasındadır..

Burun Ucu Küçülten Egzersiz areketleri;

Oldukça basit olan bu burun kaldıran egzersizi her ortamda rahatlıkla yapabilirsiniz.

İşaret parmağımızın ucu yardımı ile burun ucu tam ortasından aşağı doğru baskı uygulayın.

  1. Burnunuz üst dişlerinize doğru eğilmiş olacaktır.

( Bu şekilde ortalama olarak 1 saniye boyunca bekleyin elinizi çekin )

  1. Tekrar işaret parmağımızı burnun ucuna aşağı doğru bastırarak üst dişlerimize doğru eğiyoruz.

( Bu hareketi 30 tekrardan 1 set yapmanız yeterli olacaktır. Her tekrar 1-2 saniye gibi bir süreç içerecektir. )

  1. Eğer burnunuzun gereğinden fazla büyük olduğunu düşünüyorsanız bu hareketi 3 set olmakla birlikte 30 tekrardan uygulayınız. Her set arasında yaklaşık 30 saniye kadar bekleyiniz. Gün içerisinde ağrı yapmaz ise dilediğiniz kadar yapabilirsiniz.

Not: Her tekrar  yine aynı 1-2 saniyelik süre içinde olması gerekmektedir.

  1. Bu egzersiz hemen bir iki uygulamada etkisini gözle görülür bir şekilde göstermeyebilir. En az 1 ay içerisinde burnunuz kendini toplamaya başlar ve de en az iki ay içerisinde burnunuzda gözle görülecek şekilde değimler yaşanmış olacaktır.

burun ucu burun Burun Ucu Kaldırma ve Küçültme Egzersizleri burun k      ltme kald  rmaBu burun kaldıran hareketleri düzenli olarak yapmanız durumunda büyük olan burnunuz daha kibar bir şekil alabilir ve de bu sayede yüzünüzün önemli bir kısmını kapsayan burun daha güzel bir görünüme sahip olmaya başlar.

İlgili Yazılar

43 Responses

  1. nida

    ben 14 yaşındayım burnum yandan aşağı doğru gözüküyor ve bu görüntü hoşuma gitmiyor acaba bu egzersizler burnumun ucunu kaldırmam’da yardımcı olur mu ? Rica etsem cevaplarmısınız …

    Cevapla
  2. Vedat

    Merhaba 18 yasindayim benim burnum cok hafiften kemerliydi ve yaklasik 2-3 haftadir her gun ustune yogun bi sekilde bastirdim ve su an fark ediyorumki burnumun cok az olan kemeri hepten ortaya cikti ve 1 ay oncesine kadarki burnumdan cok daha cirkin bir goruntu oldu. Bu gecici bir sislikmidir yoksa aksine burun kemerini yanlismi yonlendirdim? Cevabinizi bekliyorum

    Cevapla
  3. Sema

    Merhaba ben 14 yaşındayım 15 e girdim sayılır. Burnumun çok büyük olduğunu düşünüyorum. Bu egzersizler ise yararmi? Her hangi bir sakıncası var mı? lütfen cevap verin.?

    Cevapla
  4. Leyla

    Benim burun kemiğim önden çok geniş, burnum yandan dümdüz duruyor ama güldüğümde üst kısımdaki kemik geniş olduğu için yandan sarkık görünüyor, burun ucum çok düzgün fakat kemiğim geniş ve güldüğümde de burnumun dik durmasını istiyorum, 17 yaşıma girmek üzereyim ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz rica etsem?

    Cevapla
  5. Cansu

    Benim burnum dik herkez çok begeniyo aslında ama sanki ben gulunce ucu uzunmuş gibime geliyo o ilk burun kaldırma hareketi burnu kaldırmakla beraber kısaltıyo mu acaba kıkırdağı mı kısaltıyo Bu arada 16 yaşındayım?

    Cevapla
  6. Yiğit

    Benim burnum nubian burnuna benziyor sanirim burnumun ucu daralır mı bu egzersizlerle

    Cevapla
  7. Elif

    Ben 13 yaşındayım küçükken burnumu hep aşağı doğru çekerdim sürekli ucu sarkmış bunları yaparsam düzelir mi ?

    Cevapla
    • Yaşamloji

      Yaşın küçük Elif, burun dikleştirmek için bir doktora görünmen daha iyi olacaktır.

      Cevapla
      • Mine

        Ben 16 yaşındayım bana burun kaldırma egzersizleri uygun mu sizce

  8. zeynep

    Merhaba 18 yaşındayım burnum kemerli ve aşağı doğru yan profilim cok cirkin ne yapmam gerekiyo

    Cevapla
  9. Alperen begen

    Ben 16 yasındayım burnumu 2 saat tuttum ve bıraktığımda güzel ve havadaydı 4 dakka sonra tekrar indi tv izlerken bile burnumu tutuyorum en az 4 ay olmuştur bi degişiklik olmadı

    Cevapla
    • Ugur

      Sakın yapma!!! Bak ben ergenlik dönemlerimde Eminem hayranıydım onun burnunu bilirsin ucu kalkık bende öyle bir burnum olsun diye burnumun ucunu sürekli kaldırırdım saatlerce elimle bastırıp tutardım sonunda ne mi oldu? Burnumun kıkırdak yapısı değişmeye başladı ve şuan burnumun ucu yuvarlak bi hal aldı estetik olmayı düşünüyorum bırak burnuna dokunmayı öyle kalsın

      Cevapla
  10. ceyda

    Ben 18 yaşındayım burnum aşağı bakıyo.bu hareketi 10 gündür yapıyom ama hiç bi sonuç alamadım

    Cevapla
  11. Cenk

    Nose up denen aparatı öneriyomusunuz o yanlardan baskı yapıyor ama benim tek sorunum biraz düşük olması

    Cevapla
  12. Eren Yiğit

    Ben 75 yaşindayim bıktım artık burnumdan kaç senedir. Komple aldırmak istiyorum caizmidir.

    Cevapla
  13. Yahya

    Merhabalar ben 19 yasindayim burnumun tam ust kisminda kemik cikintisi var e bu buyuk durmasina sebeo oluyo dogustan gelen birsey kemerli burun olarak adlandırdığımız burun sekli burnumun uvu asagi dogru degil duz ama o cikintiya ne gidi bir yontem kullanabilirim

    Cevapla
  14. Beyza

    Merhaba benim burnumu bu hareketleri yaptıktan sonra aşağı doğru kayar mi merak ediyorum da daha 15 yaşındayım

    Cevapla
  15. Nur

    Afedersiniz doğru mu anladım yani burun ucum düşük ve ben onu dahada aşağı çekicem yani dimi sonuç nasıl kalkık bi burun olucak onu gerçekten merak ettim yargılamak veya inkar etmek amacıyla söylemiyorum yanlış anlaşılmasın sadece ilginç buldum

    Cevapla
  16. sumeyye

    Bu hareketlere benzer egzersizler yaptm burnuma ve gerekten ise yariyo.sabrla yapin mutlaka karsligini alirsiniz.

    Cevapla
  17. begüm

    Gercekten ise yariyor mu peki deneyen ve sonuc alan varmi. Birde benim kaygim burun kıkırdak yapida oldugu icin ve cok oynadigimizdan dolayi daha fazla sarkma ihtimali olabilir mi

    Cevapla
  18. Erdem

    Ben 15 Yaşındayım burnum kötü duruyor diyorlar . (Büyük) ama ucunu hafif kaldırınca dümdüz oluyor burnum bu işe yararmı.

    Cevapla
  19. Suyla

    Benim burnum sarkmıyor ama burunumun ucu biraz şişko bunu nasıl küçültürüm?

    Cevapla
  20. doğan

    Ben 13 yaşindayim okulda cok dalga gecen oluyor cok rahatsiz oluyorum burnum büyük ve kalin bu egzersizlerle gecermi

    Cevapla
  21. Gizem

    Bir kaç sitede küçük yaşta yapmanız sakıncalıdır deniliyor. Sizce sakıncalı mi? Ve bu hareketler ne kadar sürede etki ediyor? Sorularımı cevaplarsaniz çok sevinirim

    Cevapla
  22. Faruk

    Merhaba ben 16 yaşındayım bu egzersizleri yapmam uygun mudur? ve bu egzersizler gözle görülür ciddi bir değişiklik yapar mı? Şimdiden teşekkürler.

    Cevapla
  23. neşe

    Ben 15ime daha girmedim yaklasik uc ay sonra giricem ama burnum cok cirkin belki ergenlikten burnum ayri bi buyuk ve cirkin daha fazla cirkinlesmeden bunlari yapsam duzelir mi ? kemikli bi burnum var asagi egik uzun cevaplarsaniz seviniriiim

    Cevapla
    • Yaşamloji

      daha yaşınız genç neşe hanım. özellikle ergenlik dönemi bitmeden bu işlemleri yaparsanız kemik yapınız tam oturmadan burun dikleştirme egzersizleri ile daha güzel bir buruna sahip olabilir siniz.

      Cevapla
  24. Selma

    Merhaba benim burun ucum çok aşağıda özellikle gülünce ağzımın içine düşecek gibi oluyr 18 yaşındaym bu egzersizlerle dik olabilirmi ?

    Cevapla
    • Yaşamloji

      burun ucu kaldırma ve küçültme egzersizleri ile kendi başınıza sonuca ulaşabilirsiniz Selma hanım. Yazılan yönergeleri adım adım uygulayabilirsiniz.

      Cevapla
  25. Merve

    Kalıcı oluyor ben denedim 4 ay boyunca uyguladım fakat burun kıkırdağım oynadı ve çok değişik bir görüntü aldı yaparken dikkatli olun fazla bastırmayın Kaş yapıcam derken göz çıkarmayın arkadaşlar

    Cevapla
  26. meltem

    Merhaba
    Bayanlara özel bir spor salonum var
    Şehir değişikliği sebebi ile devir etmek istiyorum
    Bunun ile ilgili sitenizde ilan yayınlama mümkün müdür bilgi rica ederim
    Teşekkürler

    Cevapla

Yorum Yazın

Email adresiniz yayınlanmayacak.

error: Copyright! Yaşamloji